Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik.

Se vores cookiepolitik

Hvordan bruger vi Cookies?

Når du besøger vores hjemmeside, bliver der lagt en cookie på din computer. En cookie er et lille stykke tekst, der gemmes på din computer, telefon eller hvad du bruger til at surfe Internettet med. Cookies har mange anvendelsesmuligheder, men bruges grundlæggende til at gemme informationer om dig på din computer.

Vi opfordrer dig til at acceptere de cookies vores website anvender, da de hjælper os til at forbedre brugeroplevelsen for dig og mange andre.

Sådan sletter du cookies og afviser dem fremover

Vi håber, at du vil tillade de cookies vi sætter, da de hjælper os med at forbedre websitet.

Ønsker du alligevel ikke at modtage cookies fra dette website kan du klikke "nej tak til cookies".

Hvis du ønsker at ændre din beslutning om brug af cookies, kan du klikke ”Slet cookies”.

 

Hvis du sætter din browser op til at nægte cookies, skal du være opmærksom på, at der kan være funktionalitet på forskellige websites, der ikke virker.

Luk
 

Forældresamarbejde

Et godt og respektfuldt samarbejde

I Børnehuset Solstien er det vigtigt for os, at vi har et godt og respektfuldt samarbejde med jer forældre. Når I starter i Solstien, vil der i indkøringsperioden være afsat tid til at lære jer og jeres barn at kende. Når der er gået 3-6 måneder, vil I blive tilbudt en samtale, hvor vi taler om hvordan starten har været, de ting vi ikke har nået i hverdagen, og hvis I har spørgsmål eller undrer jer over noget, som I ikke har fået spurgt ind til.

En gang om året afholder vi forældrekonsultation, hvor alle forældre får tilbudt en samtale omkring barnets trivsel og udvikling.

I hverdagen vil der på hver stue være dagssedler, hvor I kan læse om, hvad der er foregået af aktiviteter i løbet af dagen.

Vi sender ca. en gang om måneden et nyhedsbrev ud, hvor vi fortæller lidt om, hvad der sker i huset.

Tabulex er det forældreintra, der bruges i Hvidovre Kommunes institutioner. I Tabulex ligger børnenes stamkort og her vil I modtage beskeder fra institutionen og forvaltningen. Det er også i Tabulex, at I giver fototilladelser, noterer særlige oplysninger om barnet (fx allergier) og kan skrive kontaktoplysninger på andre, der må hente barnet eller kan kontaktes i akutsituationer.

Det er meget vigtigt, at I opretter jer og udfylder jeres barns stamkort. I skal holde stamkortet opdateret, hvis I fx skifter telefonnummer eller adresse. I Tabulex skal I også notere, når jeres barn holder fri/ferie eller er syg.

Første gang I logger på Tabulex, skal I bruge Nem-Id, derefter kan I oprettet en personlig kode.

Har I brug for hjælp til at komme på Tabulex, hjælper vi gerne.